skip to main content
Un café ou deux

TheBrandCultureprocessofLesMauvaisGarçons

  • Client

    Les Mauvais Garçons

  • Services

    Brand Strategy

    Brand Identity

    Brand Environment

  • Website

Les Mauvais Garçons - Projet - Les MG - Photo principale anglais
Les Mauvais Garçons - Projet - Les MG - Logo

Four years of creativity and evolution. Constantly reviewing our way of doing things, refining our workflow, deconstructing & starting over. Always looking for the full potential of each element that makes us who we are, our personality. Redefining our DNA. Grow, evolve, assume ourselves. Define ourselves with our true talent. Brand culture.

Les Mauvais Garçons - Projet - Les MG - Brand strategy
Les Mauvais Garçons - Projet - Les MG - Brand identity
Les Mauvais Garçons - Projet - Les MG - Brand Environment

Challenge the rules and rethink our service offer. Analyze our strengths, focus our efforts in the right places and use the right people to think, create and develop beautiful, good and concrete stuff. Beyond strategic thinking, build by instinct, with passion.

  • Challenge the rules and rethink our service offer. Analyze our strengths, focus our efforts in the right places and use the right people to think, create and develop beautiful, good and concrete stuff. Beyond strategic thinking, build by instinct, with passion.

Les Mauvais Garçons - Projet - Les MG - Page Agence

A brand environment, thought to be displayed everywhere.

  • Les Mauvais Garçons - Projet - Les MG - Badass

    Enlarge

  • Les Mauvais Garçons - Projet - Les MG - Passionate

    Enlarge

  • Les Mauvais Garçons - Projet - Les MG - Lit

    Enlarge

  • Les Mauvais Garçons - Projet - Les MG - Brilliant

    Enlarge

  • Les Mauvais Garçons - Projet - Les MG - Badass
  • Les Mauvais Garçons - Projet - Les MG - Passionate
  • Les Mauvais Garçons - Projet - Les MG - Lit
  • Les Mauvais Garçons - Projet - Les MG - Brilliant

Brands evolve, so do we. We are what we consume.

  • Les Mauvais Garçons - Projet - Les MG - Gilet

    Enlarge

  • Les Mauvais Garçons - Projet - Les MG - Crayons

    Enlarge

  • Les Mauvais Garçons - Projet - Les MG - Tuque

    Enlarge

  • Les Mauvais Garçons - Projet - Les MG - Gilet
  • Les Mauvais Garçons - Projet - Les MG - Crayons
  • Les Mauvais Garçons - Projet - Les MG - Tuque

Appropriate our personality and spread it to all our platforms.

  • Les Mauvais Garçons - Projet - Les MG - Cartes d'affaires

    Enlarge

  • Les Mauvais Garçons - Projet - Les MG - Cadre anglais

    Enlarge

  • Les Mauvais Garçons - Projet - Les MG - Magazine 1 anglais

    Enlarge

  • Les Mauvais Garçons - Projet - Les MG - Magazine 2

    Enlarge

  • Les Mauvais Garçons - Projet - Les MG - Cartes d'affaires
  • Les Mauvais Garçons - Projet - Les MG - Cadre anglais
  • Les Mauvais Garçons - Projet - Les MG - Magazine 1 anglais
  • Les Mauvais Garçons - Projet - Les MG - Magazine 2

Rebuilding the digital universe

Rethink our website and bring to life a provoking, but above all, unforgettable experience. Without abuse. Refine and highlight the fruit of our maturity while remaining authentic and bold.

Les Mauvais Garçons - projet - site web
Les Mauvais Garçons - Projet - Les MG - Site web mobile
Les Mauvais Garçons - Projet - Les MG - Site web page agence
Les Mauvais Garçons - Projet - Les MG - Site web projets - EN

Put our brand culture at the forefront of a controlled and thoughtful universe. Transpose our DNA on a scalable and intuitive platform. Stay true to ourselves and ensure full control of what is being conveyed. Speak our own way and convey relevant information without any unnecessary detours. Create an awe-inspiring, but simple tool.

  • Put our brand culture at the forefront of a controlled and thoughtful universe. Transpose our DNA on a scalable and intuitive platform. Stay true to ourselves and ensure full control of what is being conveyed. Speak our own way and convey relevant information without any unnecessary detours. Create an awe-inspiring, but simple tool.

  • Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

  • Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

    Random

Randomize Restart
Randomize Restart