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Un café ou deux

C’estça-AterritorycampaignforRégionL’Islet

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    MRC L’Islet

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Les Mauvais Garçons - Projets - C'est où ça - Région l'Islet
Les Mauvais Garçons - Projets - C'est où ça - Région l'Islet - Logo

Région L’Islet, c’est où ça? - This is what guided the development of this territory campaign. By putting forward the unique characteristics of the region, we have created a strong and unifying excitement. The idea: getting people to know the region, counter rural exodus, attract young families, support newcomers and highlight a unique entity, regrouping 14 municipalities. A true 360 campaign, supported by a strong image inspired by the territory's footprint and its colourful characters.

Les Mauvais Garçons - Projets - C'est où ça - Région l'Islet - Cartes d'affaires
Les Mauvais Garçons - Projets - C'est où ça - Région l'Islet - Case de téléphone
Les Mauvais Garçons - Projets - C'est où ça - Région l'Islet - Gilet à poche

Get off the beaten track taken by too many municipalities and regions. Go beyond the corporate environment and soulless brands. Its own identity. Its citizens, businesses, activities and special attractions. The elements that form the DNA of a region.

  • Get off the beaten track taken by too many municipalities and regions. Go beyond the corporate environment and soulless brands. Its own identity. Its citizens, businesses, activities and special attractions. The elements that form the DNA of a region.

Les Mauvais Garçons - Projets - C'est où ça - Région l'Islet - Famille

Traditional media supported in a marginal way.

  • Affichage sauvage C'est où ça - La Région l'Islet

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  • Affichage sauvage C'est où ça - La Région l'Islet

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  • Kiosque C'est où ça - Région L'Islet

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  • Affichage sauvage C'est où ça - La Région l'Islet

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  • Affichage sauvage C'est où ça - La Région l'Islet
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  • Kiosque C'est où ça - Région L'Islet
  • Affichage sauvage C'est où ça - La Région l'Islet

Support the campaign with videos showcasing the region, its features and geolocation.

C’est où ça?

As the main hub for this territory campaign, the microsite effectively showcases the region's full potential. A precise axis, liners that add to the charm and personality of the region and a great user experience that gives a defining first impression of the Région L’Islet universe.

Les Mauvais Garçons - Projets - C'est où ça - Région l'Islet - Site weg
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Develop a visual style supported by dedicated content and effective navigation. Think about each bit of information in order to create a unique path that allows the users to discover if they are of the L’Islet type. Creating beautiful stuff is nice, but it’s relevant as well, you make sure to achieve your goal.

  • Develop a visual style supported by dedicated content and effective navigation. Think about each bit of information in order to create a unique path that allows the users to discover if they are of the L’Islet type. Creating beautiful stuff is nice, but it’s relevant as well, you make sure to achieve your goal.

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